There we go - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Slootmans - WaarBenJij.nu There we go - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Anouk Slootmans - WaarBenJij.nu

There we go

Blijf op de hoogte en volg Anouk

08 Juli 2014 | Nederland, Amsterdam

Aangezien ik toch niks te doen heb op dit moment schrijf ik maar vast een eerste berichtje. Om 5:00 vanochtend ging mijn wekker. Op naar Amerika. Soepel verloopt het nog niet. Onderweg naar schiphol hebben we een uur vast gestaan in een file. Vervolgens op schiphol als vip overal doorheen gehaald dus dat ging wel vlot. Eenmaal in het vliegtuig wordt er omgeroepen: 'We have bad news.'. Er was dus van alles mis met het vliegtuig dus moesten we er gelijk weer uit. Op dit moment zit ik dus ergens op de grond te wachten. We hadden al anderhalf uur geleden in de lucht moeten zitten en voorlopig kunnen we de lucht ook nog niet in. Vliegen zelf ben ik ook benieuwd naar hoe dat is. We'll see how this day will go. Heb er wel zin in!

  • 08 Juli 2014 - 11:55

    Manon:

    nou.... Dat schiet lekker op... Ik hoop voor jou dat je snel de lucht in kan
    have a nice flight ! XXX

  • 08 Juli 2014 - 13:25

    Alwin :

    Nou, dan krijg je vast een schade vergoeding. Mooi meegenomen. Toch een bezoekje naar Disneyland in Anaheim. Veel plezier.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Hollywood

Anouk's belevenissen in de USA

Recente Reisverslagen:

31 Juli 2014

Terugkijkend op

31 Juli 2014

Dag 22

30 Juli 2014

Dag 21

29 Juli 2014

Dag 20

28 Juli 2014

Dag 19
Anouk

Actief sinds 01 Juni 2014
Verslag gelezen: 546
Totaal aantal bezoekers 23494

Voorgaande reizen:

08 Juli 2014 - 31 Juli 2014

Hollywood

Landen bezocht: