Dag 2 - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Anouk Slootmans - WaarBenJij.nu Dag 2 - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Anouk Slootmans - WaarBenJij.nu

Dag 2

Blijf op de hoogte en volg Anouk

10 Juli 2014 | Verenigde Staten, Hollywood

Ook vandaag was een drukke maar super leuke dag! Vanmorgen waren we vroeg uit de veren omdat er een meeting gepland stond met de manager van de show om wat dingen te bespreken. Begin middag had ik een interview. De mensen van de crew waren aardig en verder was het ook leuk dus dat was mooi. Daarna moest ik gelijk door naar een rode loper event. Het was wel gaaf om samen met de celebrities daar te gast te zijn. Er waren vooral disney / nickelodeon sterren dus die voornamelijk populair zijn onder de kids. Buiten stond dan ook een groep fans te wachten. De rode loper zelf was apart maar leuk om een keer mee te maken. Ik wist niet zo goed waar ik moest kijken. Er stonden zoveel fotografen en ze roepen allemaal dingen naar je en flitsen erop los. Maar het hele event liep geslaagd en het was leuk. Je merkt dat mensen hier inderdaad een heel ander soort van gedrag hebben en zeker bij de rode loper merk je het heel erg. Dat vond ik wel echt opvallen. Die mensen daar waren echt een beetje over de top in hun doen en laten. Iedereen is hier wel zo mega vriendelijk en open. Dat ben ik ook niet gewend. Aan het einde van de middag, richting de avond ben ik opgehaald door Annamarie en Avaree en zijn we naar het strand en de pier van Santa monica gegaan. We hebben wat gegeten, zijn in een attractie geweest en hebben vooral veel rondgehangen en gelopen. Dat was heel tof! Ik ga nu maar weer gauw slapen want het is middernacht inmiddels en ik stort een beetje in haha. xx

• 17 Augustus 2014 - 15:29

Ik :):