Dag 4 - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Anouk Slootmans - WaarBenJij.nu Dag 4 - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Anouk Slootmans - WaarBenJij.nu

Dag 4

Blijf op de hoogte en volg Anouk

12 Juli 2014 | Verenigde Staten, Hollywood

Vandaag moest ik er alweer vroeg uit ivm nog een interview. Dat was leuk! Daarna zijn ik, Claudia, Jasmin en Eleonora een rondje gaan lopen in de buurt hier bij het hotel en hebben wat rondgekeken. Begin middag kwamen Avaree en haar moeder naar het hotel. Claudia en ik waren buiten aan het wachten toen het team van Guatemala aankwam. Een klein meisje Fatima kwam naast ons zitten en toen hebben we een tijdje gepraat. Ze was super nerveus. Later op de dag kwam ze ook weer naar ons toe. Superlief meisje. Het was weer eens super warm dus we zijn gelijk het zwembad ingedoken toen Avaree en haar moeder er waren. Dat was heel gezellig. Om 15:00 ging ik er even tussenuit want de show ging nu toch echt beginnen. Tijd voor registration. We werden door onze manager en andere mensen naar beneden begeleid. Daar aangekomen was het wel van: wow. Er stonden een heleboel finalisten te wachten van zoveel verschillende landen. Iedereen was in eigen teamkleding, er liepen fotografen en een cameraploeg, mensen zwaaiden met vlaggen, er werd gecheerd etc. Binnengekomen moest ik een hoop ingevulde formulieren inleveren en mijn pakket ophalen met alle informatie en het contestant book. Ook moest ik mijn badge ophalen (een pas die je moet dragen die zegt dat je een finalist bent). Daarna ben ik teruggegaan naar het zwembad. Avaree's moeder ging na een tijdje weg en Avaree en ik hebben nog wat gehangen bij het zwembad. Om 18:00 was de oriëntation van de show. Avaree mocht eigenlijk niet naar binnen maar we hadden haar een Nederlands shirt gegeven en haar mee naar binnen gesmokkeld. For some reason heeft de security niks door gehad. De sfeer daar was superleuk. Er stond harde muziek op en alle tientallen landen waren aan het dansen en iedereen was lekker gek aan het doen en lol aan het hebben. Vervolgens kregen we een soort van presentatie en nog meer info en regels van wat er komen gaat. Ik ben al onwijs schoor maar toen begon mijn keel en nek ook echt pijn te doen en niet zo'n beetje ook. Daarom daarna een pijnstiller gekregen en wat honingthee gedronken. Het wordt er nier beter op allemaal en ik moet toch echt optreden in 2 dagen. Niet cool. Na de oriëntation wilde ik, Avaree, Claudia en twee andere Nederlanders Eline en Adelina naar een restaurant gaan die daar aangekomen dicht bleek te zijn. Vervolgens gevraagd naar een ander soortgelijk restaurant die toen we daar aankwamen ook dicht was. Vervolgens andere mensen aangesproken en weer een nieuwe naam doorgekregen. We hoefde alleen maar naar links en het was dichtbij. Het was op nummer 404. We liepen een heel end en zagen het maar niet. Op een gegeven moment waren we bij 200 dus moesten we er allang voorbij zijn. Toen vroeg iemand nog eens naar het nummer waarna ik ineens dacht: Hey is dat niet het nummer van ons hotel. Bleek dus dat dat restaurant in ons hotel zat haha. Uiteindelijk in het hotel heel ergens anders gegeten. Ze hebben hier zeg maar twee verdiepingen vol met allerlei soorten winkels en restaurants. Een mall eigenlijk. We waren onwijs melig met z'n alle, echt niet normaal. We zijn begonnen met lachen en daarna niet meer gestopt. Er ging ook een meisje zingen in de lobby die ook een finalist is. Dat was zo onwijs mooi. Toen ze klaar was wilde ook iedereen met haar op de foto. Zag ook nog wat mensen dansen die me ook echt impressed hebben. Wordt nog wat.. Die finalisten zijn zooo onwijs goed! 's Avonds naar onze kamer gegaan. Claudia, Jasmin en Eleonora waren helemaal druk in de weer want die gingen uit vanavond (I'm not allowed to here in the USA). Die meiden waren zo onwijs druk, hyper en melig. Heb me kapot gelachen om hoe ze deden. Eigenlijk zijn ze een soort van stiekem weggegaan. We moesten vroeg naar bed vandaag en relaxen in de avond. Er mocht zo ook niet geoefend worden etc. Ben benieuwd naar de verhalen achteraf. Ze hebben het vast heel leuk. Wat ik trouwens helemaal niet verteld heb is dat Avaree hier logeert. Die ligt nu naast me op bed. Wij hebben maar onze eigen party gehouden hier. We zijn ook nog even naar buiten geweest in de tuin van het hotel (4e verdieping). We hebben een live achtervolging gezien die werd gestopt voor ons hotel haha. Konden mooi bekijken wat er gebeurde van bovenaf. Avaree (maar ook haar moeder en David (Sharkcookie)) zijn echt super lief. Hebben een hoop lol. Sleepover nu is ook één en al gezelligheid. Inmiddels is het alweer bijna half 2 en ga ik dit afronden en slapen. I'm so tired haha. Morgen weer vroeg eruit. Hele dag bootcamps / workshops door hele professionele / bekende mensen. Ben benieuwd. Good night x

  • 12 Juli 2014 - 23:12

    Mirjam :

    Leuk Anouk om alles te lezen!
    Heel veel plezier en succes nog daar, groetjes Mirjam

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Hollywood

Hollywood

Anouk's belevenissen in de USA

Recente Reisverslagen:

31 Juli 2014

Terugkijkend op

31 Juli 2014

Dag 22

30 Juli 2014

Dag 21

29 Juli 2014

Dag 20

28 Juli 2014

Dag 19
Anouk

Actief sinds 01 Juni 2014
Verslag gelezen: 381
Totaal aantal bezoekers 23504

Voorgaande reizen:

08 Juli 2014 - 31 Juli 2014

Hollywood

Landen bezocht: