Dag 12 - Reisverslag uit Temecula, Verenigde Staten van Anouk Slootmans - WaarBenJij.nu Dag 12 - Reisverslag uit Temecula, Verenigde Staten van Anouk Slootmans - WaarBenJij.nu

Dag 12

Blijf op de hoogte en volg Anouk

20 Juli 2014 | Verenigde Staten, Temecula

Vanochtend koffers gepakt en gelukkig nog afscheid kunnen nemen van een aantal finalisten. Onwijs lieve mensen leren kennen. Zo jammer dat we nu uit elkaar moeten gaan. Vele zal ik waarschijnlijk ook nooit meer zien. Mis ze nu al heel erg. Hotel waar ik verbleef was ook echt geweldig. Heb nog nooit in zo'n groot en luxe hotel gezeten. Rond elf uur werd ik opgehaald door jarige Lauren en haar moeder Traillan waar ik de komende tijd mee zal doorbrengen (zo ook met haar vader en oom). We zijn toen gelijk doorgereden naar de Hollywood Boulevard om naar het 'Believe It Or Not' museum te gaan. Vervolgens hebben we in een restaurant gegeten waarna we naar Temecula zijn gereden waar zij wonen. Wauw wauw wauw wat is het hier mooi. Je zit hier wel echt in 'desert' gebied, bloedheet dus. Nadat we hier aangekomen waren gingen we eigenlijk vlak daarna gelijk weer weg om naar een grote trampolinehal te gaan (met blokkenkuilen). Makena, een vriendin van Lauren ging ook mee. Was gezellig! Na twee uur daar gesprongen te hebben zijn we naar een restaurant gegaan voor dinner. Wat we dus gegeten hebben is een brood bol met soep. Ze halen dan de binnenkant van een bol brood eruit en doen daar soep in. De binnenkant leggen ze dan ernaast op je bord. Had ik nog nooit gezien haha. Was heel lekker! Vervolgens teruggegaan naar huis. Nu lol hebben en relaxen met Lauren. Nu al naar mijn zin hier!