Dag 19 - Reisverslag uit Beverly Hills, Verenigde Staten van Anouk Slootmans - WaarBenJij.nu Dag 19 - Reisverslag uit Beverly Hills, Verenigde Staten van Anouk Slootmans - WaarBenJij.nu

Dag 19

Blijf op de hoogte en volg Anouk

28 Juli 2014 | Verenigde Staten, Beverly Hills

Vanochtend rustig wakker geworden. Ontbijt van het hotel was heel lekker! Om te beginnen ben ik dus onwijs slim bezig geweest en heb mijn gala schoenen gisteren niet meegenomen naar het hotel hier in Beverly Hills. Vandaag moest ik weer naar een event waar ik absoluut niet op slippers of sneakers kon aankomen. Begin middag in het winkelcentrum dus maar even een nieuw paar schoenen gekocht die ik stiekem morgen hoop terug te kunnen brengen (ondanks dat ik ze heel leuk vind). Maar terugkomend op het event.. Vandaag waren de 'International Fashion Film Awards' (IFFA) waar ik voor uitgenodigd was. 's Middags lang bezig geweest met make-up, haar, kleding etc. Eind middag richting het Saban Theatre waar de televisie show plaatsvond. Dit keer geen rode loper maar een witte loper. Was een chaos daar buiten. Hoop fotografen en cameraploegen langs de carpet met daar om heen tientallen mensen die toekeken en daar om heen nog remmend verkeer dat ook probeerde te kijken. Eerst moest ik dus de witte loper op (witte loper klinkt niet haha). Na foto's en interviews gelijk de zaal in begeleid. Ik zat toevallig naast Kamil. Dat was gezellig! Hij acteert ook. Hij vertelde dat hij binnenkort start met de opnames van een nieuwe Disney serie waarin hij een grote rol gaat vertolken als de broer van Zendaya. Verder vandaag ook weer een hoop nieuwe leuke mensen leren kennen. De tv show was heel leuk om mee te maken! Er waren celebrities, er werd opgetreden, fashion geshowd en natuurlijk werden de awards uitgereikt. Mijn voeten waren er trouwens na de carpet al helemaal aan want mijn schoenen hadden mijn huid lekker opengehaald. Deed echt zeer haha. Zodra de tv show tot een einde was gekomen en ik ver genoeg van het theater af was heb ik ze dan ook gelijk uitgedaan en ben verder gegaan op blote voeten. Aangekomen in het hotel eigenlijk gelijk klaargemaakt om naar bed te gaan waar we nu met zijn drieëen in liggen haha. Inmiddels ook weer middernacht. Echt iedereen zijn openingszin tegenover Lauren en mij is trouwens: 'Zo jullie zijn zussen, dat is duidelijk.' En dat menen ze dan haha. En heb vanmiddag huizen bekeken in een magazine waarin 'homes for sale' stonden. Niet dat ik ooit mijn ouders kan overhalen te verhuizen, maarja.. Gaat om het idee, ofzo?
Haha oke nu ga ik afsluiten. Ben aardig moe. Welterusten (of goedemorgen?).