Dag 9 - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Anouk Slootmans - WaarBenJij.nu Dag 9 - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Anouk Slootmans - WaarBenJij.nu

Dag 9

Blijf op de hoogte en volg Anouk

18 Juli 2014 | Verenigde Staten, Hollywood

Vandaag was de eerste dag dat ik niet om 7:00 een programma had. Dus heerlijk uitgeslapen. Ik slaap hier echt heel weinig dus dat was totaal geen punt. Zeker gebruik van gemaakt. Vervolgens waren de Go Sees. Had er gisteren nog 1 gekregen dus had er 4 in totaal. Ben maar naar 1 gegaan die wel heel leuk was en ik ook wel blij mee was. Verder waren er open Go Sees waar iedereen naar toe mocht, dus zonder een aanvraag. Daar nog 2 managements gesproken. Ik ben altijd heel nuchter in dat soort dingen dus ik weet niet zo goed wat ik er van vond. Vervolgens eigenlijk de hele avond buiten rondgehangen bij het hotel. Gezongen, gegeten, gedanst en gek gedaan met z'n alle. Nog een
Amerikaans dingetje.. Het weer verandert hier heel snel.. Als je hier vroeg opstaat is het koud en grijs en lijkt het net of het een sombere dag wordt. En dan rond 11:00 uur is het ineens bloedheet. En in de avond rond een uur of 20:00 is het plots weer super koud. Het gaat niet geleidelijk ofzo haha maar schakelt heel snel om. Op dit moment is het alweer middernacht dus ik ga maar eens mijn bedje opzoeken. Slaap lekker! Of zoals wij hier zeggen: sleep tasty;)