Dag 16 en 17 - Reisverslag uit Temecula, Verenigde Staten van Anouk Slootmans - WaarBenJij.nu Dag 16 en 17 - Reisverslag uit Temecula, Verenigde Staten van Anouk Slootmans - WaarBenJij.nu

Dag 16 en 17

Blijf op de hoogte en volg Anouk

26 Juli 2014 | Verenigde Staten, Temecula

Gisteren weer een mogelijkheid gehad tot uitslapen en ach als het kan waarom niet.. Vervolgens een middag zon, zee, strand & palmbomen op El Coronado Beach. Daar eerst wat rondgelopen. Wat winkeltjes gekeken maar vooral veel om ons heen gekeken. Prachtig plaatsje! Vervolgens een plekje op het strand gezocht en ons daar 'gevestigd' (klinkt wel heel formeel dit). Lekker gelegen (gerust), wat bruiner geworden en in de zee geweest. De golven hier zijn een stuk hoger en sterker als in Nederland. Was wel even lekker! Ook nog even rondgehangen met Jerome Jarre. 's Avonds toen we uiteindelijk weer terug waren voor het eerst thuis gegeten ipv uit eten (en ook nog eens gezond). Vanochtend gewoon alweer kunnen uitslapen (bevalt me prima). Vervolgens druk in de weer geweest met kleding, make-up en met het repeteren voor het 'Torrey Hills Concert' waar ik in de avond moest optreden. In de middag vertrokken richting San Diego. Het optreden was heel erg leuk! Ik heb mijn twee eigen nummers gezongen en drie covers. Het publiek was echt tof. Op het einde kwamen er wel veel kids het podium op die allemaal met me wilde dansen of een knuffel wilden of whatever. Kon amper meer zingen dus enkele werden ook weggehaald. Maar het was wel heel lief. Het hele publiek deed sowieso mee. Verder traden er nog drie andere artiesten op (Torrey, Audrey & Mason). Zij waren echt geweldig. Mijn god wat een stemmen. En ze waren zo lief. Was heel gezellig. Maak een hoop vrienden hier. Kortom was een geslaagd optreden! 's Avonds weer thuis gegeten en weer gezond. Inmiddels alweer even middernacht. Volgensmij moet het uitslapen gecompenseerd worden ofzo want morgen mag ik er 6 uur uit (:0). Kort nachtje voor de boeg dus. Of terwijl: good night!

• 26 Juli 2014 - 09:55

Ineke Vreugdenhil:

Dag anouk, we genieten van je verhalen. Leuk om jouw belevenissen te volgen. Als het niet lukt met je zangcarriere, kun je ook wel schrijfster worden je bent echt een creatief talent op allerlei gebied. Veel succes en geniet ervan. Lieve groetjes oom hans tante ineke