Dag 18 - Reisverslag uit Beverly Hills, Verenigde Staten van Anouk Slootmans - WaarBenJij.nu Dag 18 - Reisverslag uit Beverly Hills, Verenigde Staten van Anouk Slootmans - WaarBenJij.nu

Dag 18

Blijf op de hoogte en volg Anouk

27 Juli 2014 | Verenigde Staten, Beverly Hills

Zoals ik gisteren noemde stond de wekker vanochtend om 6:00. Dit was de eerste ochtend dat ik echt heel moe was maar om 07:30 zouden we wegrijden dus na moeite mezelf uit bed gekregen. Ik helemaal klaar om te gaan op tijd. Ik loop naar de gang ligt er een blaadje dat de studio sessie verlaat is, dat we langer konden blijven liggen.. Juist.. Heb ik weer.. Maarja we waren nu toch al wakker dus maar even beneden gezeten. Na uurtje weer de hele rit op weg naar Hollywood. Ik besloot het uitrusten wat ik die ochtend gemist had maar even in de auto voort te zetten en heb mijn ogen dicht gehad tot ik het signaal 'bestemming bereikt' hoorde waarop mijn ogen weer open gingen. Eerst weer naar de recording studio geweest voor Lauren's album. Vervolgens als een gek omgekleed en make-up gedaan en naar de Siren Studios gereden voor de fashion show waar ik heen moest. Binnengekomen gelijk de rode loper op. Vervolgens naar de show gekeken. Wat een attitude hadden die mensen daar zeg.. Ook echt modelletjes van 6 die zich gedragen als een diva van 40 haha. De presentatrice was trouwens de winnares van America's Next Top Model. Was een leuk event om bij te wonen. Na dit rode loper event gelijk doorgegaan naar downtown L.A. voor het volgende event waar ik heen moest. Dit keer de opening van een groot museum / art gallery (MOCA). In de avond nog even rondgehangen met: Victoria, Sophia, Laya, Kamil (acteurs) en hun ouders (waren we mee bij beide events). Hele leuke mensen! Leer zoveel mensen kennen hier en moet van iedereen weer afscheid nemen:( Laat op de avond naar Beverly Hills afgereisd waar ik in een hotel verblijf voor drie daagjes met Lauren en haar moeder. Ook nog even een ijsje gehaald bij een zaak die zo populair is dat er buiten door de hele straat een rij stond. Was dan ook wel heel lekker. Nu op bedje in hotelkamer. Net nog een kussengevecht gedaan haha. Lauren is vandaag echt in een gekke bui. Loopt ze bijv. net een random terras van een restaurant op en gaat bij een tafel staan en zegt met een italiaanse stem terwijl ze allemaal rare bewegingen maakt: 'Hello dear, How was your dinner today?'. Dat gezicht van die vrouw.. Of gaat ze ineens als een zombie over ons heen rollen. Ze is de hele dag al druk hahaha. Ons hotel ligt trouwens direct tegenover de CBS studio's. Ik wilde dit bericht voor 00:00 plaatsen maar het is inmiddels al 00:30. Anyways was a busy but fun day! (a):)

  • 27 Juli 2014 - 23:07

    Bianca Slootmans:

    Hallo Anouk. Ben weer terug in Nederland en heb je reisverslagen even rustig gelezen. Zo te horen is het 1 en al avontuur daar. Fijn te horen dat je zo geniet en dat alles goed gaat. Veel plezier nog!
    Groetjes Bianca

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Beverly Hills

Hollywood

Anouk's belevenissen in de USA

Recente Reisverslagen:

31 Juli 2014

Terugkijkend op

31 Juli 2014

Dag 22

30 Juli 2014

Dag 21

29 Juli 2014

Dag 20

28 Juli 2014

Dag 19
Anouk

Actief sinds 01 Juni 2014
Verslag gelezen: 600
Totaal aantal bezoekers 23620

Voorgaande reizen:

08 Juli 2014 - 31 Juli 2014

Hollywood

Landen bezocht: