Dag 1 - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Anouk Slootmans - WaarBenJij.nu Dag 1 - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Anouk Slootmans - WaarBenJij.nu

Dag 1

Blijf op de hoogte en volg Anouk

09 Juli 2014 | Verenigde Staten, Hollywood

Gisteravond of eigenlijk nacht (we gingen half 2 slapen) was ik zo onwijs moe dat ik geen berichtje meer kon typen dus dat doe ik nu maar even (8 uur 's ochtends). Het was echt te gek! In verband met de vertraging kwamen we pas eind middag aan op Los Angeles Airport. Met een shuttle bus zijn we toen naar het hotel gereden. Het hotel is zo groot, hoog en luxe. Ik lig op de kamer met Claudia (24/nl), Jasmin (22/aus) en Eleonora (29/dui). Het uitzicht is zooo mooi. Na een half uurtje in het hotel werd ik opgehaald door Avaree's moeder Annamarie (wonen in de USA). Claudia ging gezellig mee. Annamarie heeft ons naar het hollywood sign gebracht. Het was heel handig dat zij precies wist waar het goede plekje was. We zijn dan ook best dichtbij gekomen. Vervolgens gingen we naar de Hollywood boulevard om Avaree te verrassen. Avaree was net terug van een draaidag voor het populaire tv programma 'Dance Moms' met de vriend van haar moeder David die een bekende fotograaf is (sharkcookie). Het was superleuk om Avaree te verrassen. Ze dook me echt in de armen en was zo verbaasd. Heel grappig. Vervolgens hebben ze ons meegenomen naar het 'Hard Rock Cafe' op de boulevard zelf waar we gegeten hebben. Het gaat zo anders hier in een restaurant. Als klant wordt je helemaal in de watten gelegd en ze zitten best wel op je lip. Er hing een hele leuke sfeer. Dat was echt heel gezellig. Na het eten gingen we een stukje over de boulevard lopen. David ging toen vast naar huis omdat hij niet normaal over straat kan lopen omdat hij constant herkend wordt. Het was natuurlijk avond dus de boulevard zag er super mooi uit met al die lichtjes. Het leeft heel erg. Vervolgens zijn we teruggegaan naar het hotel en gingen Claudia en ik de liften even experimenteren (wat veel mensen hier doen). Het hotel heeft namelijk verschillende liften helemaal van glas die echt aan de buitenkant van het hotel hangen. Ze gaan ook heel hard. Mijn oren doen gewoon pijn als je in die lift zit omdat je zo snel een groot lengteverschil aflegt. Maar het geeft een heel mooi uitzicht. Inmiddels was iedereen wel aardig kapot na anderhalve nacht doorgehaald te hebben dus zijn we gaan slapen. Was een geslaagde eerste dag! :)

  • 09 Juli 2014 - 18:40

    Mounir:

    Cooool! tof om te lezen!!

  • 09 Juli 2014 - 19:48

    Fvj.slootmans:

    Lieve Noukie, Leuk verslag .Heb het al 3x gelezen , ga zo door.Ik hoop dat de rest van jouw verblijf goed verloopt.

  • 09 Juli 2014 - 23:03

    Naomi Oudshoorn:

    Hey anouk,
    Heel fijn dat je het zo naar je zin hebt in Hollywood..
    Helaas dat je deze keer niet naar turnkamp gaat maar
    als je terug bent ga ik je zeker een keertje opzoeken!
    Ik mis je zooo lieffie xx Naomi

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Hollywood

Hollywood

Anouk's belevenissen in de USA

Recente Reisverslagen:

31 Juli 2014

Terugkijkend op

31 Juli 2014

Dag 22

30 Juli 2014

Dag 21

29 Juli 2014

Dag 20

28 Juli 2014

Dag 19
Anouk

Actief sinds 01 Juni 2014
Verslag gelezen: 11208
Totaal aantal bezoekers 23594

Voorgaande reizen:

08 Juli 2014 - 31 Juli 2014

Hollywood

Landen bezocht: