Dag 3 - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Anouk Slootmans - WaarBenJij.nu Dag 3 - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Anouk Slootmans - WaarBenJij.nu

Dag 3

Blijf op de hoogte en volg Anouk

11 Juli 2014 | Verenigde Staten, Hollywood

Mijn derde dag in Hollywood is alweer bijna voorbij. Het is echt heel gek maar ik kan dus geen Nederlands meer praten zonder af en toe ineens over te gaan in het Engels. Het is echt stom en ik weet niet hoe maar ik doe het constant haha. Maar om verder te gaan op mijn dag vandaag haha.. Het was een super maar ongezonde en dure dag. Vanochtend waren we weer vroeg uit de veren om een dagje naar de 'Universal Studios' te gaan. Wat een tof park is dat. Heel anders als de parken in Nederland. Ze hebben er hele unieke shows en attracties die allemaal heel indrukwekkend zijn. Erg leuk was ook de studiotour. Vond ik persoonlijk heel interessant. Het hele park is sowieso geweldig als je acteert. Alles in het park draait om de filmwereld en hoe dingen in zijn werk gaan hier in Hollywood. Dat is heel interessant omdat er nogal wat bij komt kijken. De sets zijn zo groot en professioneel en ze gebruiken mega veel visual effects. Die visual effects zijn echt bizar. Totaal onrealistische dingen worden hier zo realistisch gemaakt. Wel werd het in de middag echt verschrikkelijk warm en hadden alle rijen minstens een uur wachttijd waardoor we wel een beetje 'inkakte'. Vervolgens in de avond een rondje over de CityWalk gelopen, daar gegeten (je krijgt hier meestal meer dan je op kan haha) en nog wat dingetjes gekocht (wordt nog wat met mijn koffer want die was al meer dan het maximale gewicht toen ik hierheen ging). Later op de avond ben ik teruggebracht naar het hotel. Inmiddels al anderhalf uur alleen op de kamer. Jasmin is met haar familie in de stad, Claudia heeft een 'date' met één of andere Amerikaan en ik heb geen idee waar Eleonora is. Morgen begint de show. Schijnt een mega happening te worden waar veel op je afkomt waar we voor gewaarschuwd zijn. Het is wel te merken want hoor af en toe gezang van iemand die buiten aan het oefenen is en ze is goed. Heb al een aantal finalisten gezien maar een heel groot deel nog niet. Het hotel is veel te groot haha. Ik ben benieuwd! Ik heb eerlijk gezegd bijna drie uur geprobeerd dit bericht online te krijgen (het is dan inmiddels ook al middernacht again) maar hij wil het niet doen voor some reason. Nu hopelijk wel. Eleonora is inmiddels terug. Volgensmij heeft die ook een Amerikaan aan de haak geslagen whaha. Claudia is nog steeds weg. Die zal het vast naar haar zin hebben. Was weer een super dag vandaag. Deze plaats is zooo cool! Happy me haha :-p

  • 11 Juli 2014 - 10:01

    Ineke Vreugdenhil:

    Hoi Anouk,
    Leuk dat we je belevenissen kunnen volgen vanuit Amerika. Wij wensen je heel veel plezier geniet van deze mooie reis. Veel liefs vanuit zoetermeer. Oom hans en tante ineke

  • 11 Juli 2014 - 21:43

    Nadia:

    Heeey anouk echt vet hoor. Nog veel plezier!! En wanneer sla jij een amerikaan aan de haak

  • 12 Juli 2014 - 10:26

    Esther:

    Hé Anouk,

    wat een superbelevenissen, AWSOME,
    ik zou ook wel een dagje downtown Hollywood willen zijn !!
    Geniet je suf en heel veel succes met de show!!
    Ik verheug me alweer op je volgende verhaal.....LOL!!

    x, Esther.



Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Hollywood

Hollywood

Anouk's belevenissen in de USA

Recente Reisverslagen:

31 Juli 2014

Terugkijkend op

31 Juli 2014

Dag 22

30 Juli 2014

Dag 21

29 Juli 2014

Dag 20

28 Juli 2014

Dag 19
Anouk

Actief sinds 01 Juni 2014
Verslag gelezen: 466
Totaal aantal bezoekers 23601

Voorgaande reizen:

08 Juli 2014 - 31 Juli 2014

Hollywood

Landen bezocht: