Dag 11 - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Anouk Slootmans - WaarBenJij.nu Dag 11 - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Anouk Slootmans - WaarBenJij.nu

Dag 11

Blijf op de hoogte en volg Anouk

20 Juli 2014 | Verenigde Staten, Hollywood

Weer een 'morning after verslag' maar eigenlijk heb ik maar heel weinig te vertellen. Ik heb namelijk gisteren de hele dag ziek in bed gelegen. Was best wel vervelend. 's Avonds was de grote afsluiting. Alle landen gingen met elkaar eten / bbq. Daarna werd er drie uur lang gefeest. Vervolgens was er de rode loper en het afscheid. Dit alles heb ik dus moeten missen. Op dit moment voel ik me nog niet helemaal geweldig maar wel een stuk beter. Nu maar mijn koffers en overige inpakken. Over twee uur wordt ik opgehaald door Lauren en haar moeder. Op naar deel 2 van de reis.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Hollywood

Hollywood

Anouk's belevenissen in de USA

Recente Reisverslagen:

31 Juli 2014

Terugkijkend op

31 Juli 2014

Dag 22

30 Juli 2014

Dag 21

29 Juli 2014

Dag 20

28 Juli 2014

Dag 19
Anouk

Actief sinds 01 Juni 2014
Verslag gelezen: 267
Totaal aantal bezoekers 23586

Voorgaande reizen:

08 Juli 2014 - 31 Juli 2014

Hollywood

Landen bezocht: