Dag 6, 7 en 8 - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Anouk Slootmans - WaarBenJij.nu Dag 6, 7 en 8 - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Anouk Slootmans - WaarBenJij.nu

Dag 6, 7 en 8

Blijf op de hoogte en volg Anouk

16 Juli 2014 | Verenigde Staten, Hollywood

Sorry dat ik een paar dagen niks geschreven heb. Ik ben onwijs druk geweest. Allereerst was de openings ceremonie die echt te gek was. Alle finalisten werden gepresenteerd. Ook was er een toffe opening en optredens enz. Op het einde gingen we allemaal los op muziek. Ook zijn alle show optredens / opnames achter de rug. Ik heb al het zingen moeten skippen wat ik nog steeds heel erg jammer vind. Mijn keel en stem is al een week naar de knoppen. Pijn en schoor. Hier zelfs nog een dokter bezocht en constant sjaal gedragen, honingthee gedronken, allergiepillen geslikt, verschillende keel sprays gebruikt enz. enz. maar niks hielp. Ik heb dus helemaal niet gezongen. Uiteraard wel acteren, model en dansen. Dat ging opzich wel goed. Het dansen vond ik het leukst. Dat was echt een hoogtepunt. Ook zijn de go-sees bekend gemaakt. Sommige finalisten kunnen benaderd worden voor een gesprek/meeting met een agency, school of wat het ook mag zijn. Ik heb drie uitnodigingen gehad. Verder filmen ze in de straat van mijn hotel voor een commercial. Is een grote filmset. Daar ook even wezen kijken. Het gedrag van mensen hier is zo anders. Mensen spreken je constant aan en zijn allemaal erg over de top en ook erg vol over zichzelf. Persoonlijk vind ik het wel wat hebben dat enthousiasme maar af en toe denk ik ook wel eens van: omg. Haha. Maar toch vind ik het eigenlijk heel positief. Mensen zijn onwijs lief en open, geïnteresseerd, niks is gek en ze zijn gewoon lekker zichzelf en gaan voor hun passie. Sirenes hoor je hier ook 24/7. Ook is het nog steeds mega warm. Vandaag rustig dagje. Slapen doe ik hier niet zoveel en verder erg druk dus wel even lekker opzich. Vind dit land wel echt te gek. Wil hier blijven haha.

  • 18 Juli 2014 - 08:43

    Jaimy B:

    Neeeeeeeee je moet terug komen :(

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Hollywood

Hollywood

Anouk's belevenissen in de USA

Recente Reisverslagen:

31 Juli 2014

Terugkijkend op

31 Juli 2014

Dag 22

30 Juli 2014

Dag 21

29 Juli 2014

Dag 20

28 Juli 2014

Dag 19
Anouk

Actief sinds 01 Juni 2014
Verslag gelezen: 459
Totaal aantal bezoekers 23547

Voorgaande reizen:

08 Juli 2014 - 31 Juli 2014

Hollywood

Landen bezocht: