Dag 10 - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Anouk Slootmans - WaarBenJij.nu Dag 10 - Reisverslag uit Hollywood, Verenigde Staten van Anouk Slootmans - WaarBenJij.nu

Dag 10

Blijf op de hoogte en volg Anouk

19 Juli 2014 | Verenigde Staten, Hollywood

Dag 10 alweer :0 Wat gaat de tijd enorm snel. De New York Film Academy heeft gescout tijdens de show. Een paar dagen geleden hadden ze dan ook een aantal finalisten uitgenodigd / geselecteerd voor een privé gesprek en een auditie waarvoor ik toen ook uitgenodigd was. Vandaag was er een open dag op deze school en veel finalisten wilde erheen gaan waarna ik besloot ze te joinen. Vanochtend dus met metro en bus vertrokken naar de New York Film Academy. Vervolgens in een zwart donker busje naar de Universal Studios gereden (Ligt direct naast de school. Werken ze veel.) waar we wat informatie kregen en gingen lunchen. Vorige week reed ik daar in een afgesloten overvolle tour bus van het park van Universal Studios. Nu liep ik daar vrij tussen de studio's waar nogal wat gave dingen gebeuren. Heel leuk! Vervolgens een rondleiding gehad op de school. Heeeel anders als scholen in Nederland. Het was meer een heel groot huis / kantoor achtig gebouw waar schoolmeubels in waren gezet. Meer prive school achtig.. Het was wel echt leuk ingericht, chique. Na de open dag ben ik met Aisha (finalist België) op de terugweg naar het hotel onderweg even gestopt bij de Walk Of Fame en hebben daar nog wat rondgelopen en gegeten. Toen we op een plek even wifi hadden lazen we dat we ons 18:30 moesten melden bij onze manager al ivm finale live show. We zijn toen eigenlijk gelijk teruggegaan. Dat ging niet helemaal vlekkeloos. We dachten na een metro rit terug bij het metro station van het hotel te zijn waarna bleek dat we totaal ergens anders waren. Toen na wat gepuzzel uitgevonden waar we waren en waar we nou heen moesten. Inmiddels was het al 18:30. Uiteindelijk kwamen we aan bij het goede (!) metrostation. We hoefden maar één straat door naar ons hotel, valt vlak voor Aisha en mij een enge grote man met een grote fles drank in zijn hand een andere random man aan waarna hij weer doorloopt. Wij vervolgens gecheckt hoe het met die man ging maar gelukkig was hij wel oke. Was wel even creep. Verder zie je in heel L.A. trouwens ook veel zwervers en bedelaars. Binnen gekomen in het hotel eigenlijk gelijk weer vertrokken richting de studio / zaal waar de finale van de show was. Was groots & spetterend. Wat een talent kunnen mensen hebben zeg. Wow! Was heel leuk om mee te maken. De Filipijnen hebben trouwens gewonnen! Op het einde werd bekend gemaakt dat ik de scholarship heb gewonnen ($10.000 per jaar). Best leuk dat ik dus vanmiddag even naar de open dag was geweest en vervolgens de scholarschip krijg. Nu kijken wat ik ermee ga doen.. Op dit moment lig ik op mijn bedje en is het voor de verandering weer eens middernacht en gaan mijn kamergenoten zo weer een nacht uit. Relax modus nu voor mij.. Xx

  • 19 Juli 2014 - 22:22

    Kirsten:

    Wauw Anouk, een scholarship! Wat mega gaaf!! Gefeliciteerd! :)
    Geniet, geniet, geniet!
    X Kirsten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Verenigde Staten, Hollywood

Hollywood

Anouk's belevenissen in de USA

Recente Reisverslagen:

31 Juli 2014

Terugkijkend op

31 Juli 2014

Dag 22

30 Juli 2014

Dag 21

29 Juli 2014

Dag 20

28 Juli 2014

Dag 19
Anouk

Actief sinds 01 Juni 2014
Verslag gelezen: 413
Totaal aantal bezoekers 23548

Voorgaande reizen:

08 Juli 2014 - 31 Juli 2014

Hollywood

Landen bezocht: